Laposabb lett a BMW X6

2012. január 26. (csütörtök)

Tényleges változtatások nélkül frissítették fel a BMW X6-ost az új évre.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Megpróbálták szélesebbnek láttatni a BMW X6-os modellt a tervezők, ennek érdekében kijebb kerültek a ködfényszórók, amelyek ezüst színű betétben helyezkednek el. A széria bi-xenon fényszórót felár ellenében teljesen LED-es lámpára cserélik, az M modelleknél széria az utóbbi.


Alapáron immár 19 colos könnyűfém felniket kap az autó, a színpaletta három új metálfényezéssel bővült, amelyek közé azért még egy újabb szürke árnyalatot is becsempésztek. Az egyik legérdekesebb új extrafelszerelés a power-doma-okkal, azaz erődomborításokkal rendelkező motorháztető, amely azonban Németországban nem választható, mivel rontja az autó gyalogosvédelmét. Úgy látszik, Európán kívül nem vigyáz annyira a gyalogosokra a gyár...

A benzin- és dízelmotorok nem változtak, kivéve az M50d megjelenését, a 381 lóerős, 740 Nm nyomatékú dízellel 7,7 l/100 km az X6-os átlagfogyasztása. Mármint elméletben, laboratóriumi körülmények között.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Laposabb lett a BMW X6

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/14/15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Honda HR-V, Tesla Model S P85D, BMW X5 xDrive40e
  • Bemutató: Audi A4, Renault Talisman
  • Vezetéstámogató újdonságok
  • Teszt: Suzuki Vitara 1.6 DDis AllGrip, Yamaha MT-09
  • Haszonjármű-melléklet: Fiat Dobló Cargo 1.6 Multijet, Iveco Daily Hi-Matic, Volkswagen T6, EvoPro Modulo Electric, Renault Trucks alternatív hajtásrendszerek
  • Használt autó: Iveco Daily autószállító

Időjárás

Budapest

borult
21 °C
16 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér