Már egészen közel van az 1000 lóerőhöz a Ferrari, de arra gondosan ügyeltek, ne érjék el ezt a szintet – valamivel rá kell majd venni a vásárlókat pár év múlva, hogy újra sorba álljanak majd az akkori szuperautóért. Bár ha a jelenlegi trend marad, ezzel nem lesz probléma. Noha a Ferrari LaFerrari értékesítése komoly fejtörést okoz majd az olaszoknak. Félreértés ne legyen, nem az 1,3 millió eurós vételár jelenti a gondot. Sokkal inkább az, hogy csak 499 darabot fognak készíteni, ellenben már most több mint hétszáz vásárló jelentkezett be írásban, hogy szeretne magának egyet…

Igen szerencsésnek érezheti magát az, aki hozzájut majd egy példányhoz, hiszen egyfelől egy döbbenetes megjelenésű gépet kap, másfelől elképesztő műszaki tartalmat: van egy nagy fordulaton dolgozó V12-es szívómotor (6262 cm3, 800 LE, 9250/perces leszabályozási fordulatszám), aminek egy 163 lóerő csúcsteljesítményű elektromotor segít igény esetén. A rendszerteljesítmény 963 lóerő és 900 Nm.

Az elektromos energiát tároló 62 kg tömegű akkumulátort a kocsi közepén helyezték el – ez is hozzájárult a 41:59 %-os tömegeloszláshoz -, de ennek ellenére is könnyűnek nevezhető a karbonból sütött csoda, hiszen mindössze 1255 kg-ot nyom. A Ferrari egyébként egyelőre csak előzetes menetteljesítményeket nevezett meg, a 0-100 km/óra kevesebb, mint 3 másodpercig tart, a 0-300 km/óra 15 másodpercet vesz igénybe, a csúcssebesség 350 km/óra.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!