Nemrég kötött stratégiai megállapodást az indiai Mahindra&Mahindra és a Ford, most derültek ki részletek erről az együttműködésről. Az új cégben 51%-a lesz az indiai félnek, 49%-a a Fordnak, az amerikai cég minden eszközét és munkavállalóit is beleadja az új cégbe – a bejelentésre várhatóan három hónapon belül sor kerül. Elsőként majd a XUV 500-as alapján készített szabadidő-autóval lép piacra az új cég, a Ford márkanéven kínált autót öt és hétszemélyes változatban is kínálják majd. A Ford egyébként két évtizeddel ezelőtt lépett be az indiai piacra, és annak ellenére, hogy az évek során több mint 2 milliárd dollárt költött, alig 3%-os piaci részesedést tud felmutatni a 2018-as pénzügyi évben 3,3 millió autós újautó-piacon. Azért nem a GM-hez hasonlóan a kivonulást választotta a Ford, mert az előrejelzések szerint 2023-ban már évi 5 milliós lesz az indiai újautó-piac, és a Mahindrával közös cég segítségével jelentős forgalomnövekedésre számít, azonban nem akarja egyedül viselni a kockázatot.