Kupés lett a Maserati első szabadidő-autója

2016. február 22. (hétfő)

A gyártás megindulásával közreadta az első fényképeket a Levante nevű típusáról a Maserati, a nagyközönség Genfben találkozhat az újdonsággal.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem halaszthatta tovább az első szabadidő-autójának hivatalossá tételét a Maserati, mivel a Mirafiori üzemben már megkezdődött a Levante nevű modell sorozatgyártása, azaz a következő napokban-hetekben várhatóan rengeteg kémfotó készül majd az újdonságról. Azért sietnek ennyire az olaszok, mert Európában nem sokkal a Genfi Autószalonon esedékes világpremiert követően megindul majd az újdonság forgalmazása.


A legújabb divatnak megfelelően kupés a karosszéria formája, hosszú az orr, combos a hátsó sárvédő, és négy darab, jól látható kipufogóban végződik a megjelenés. A belső térben a Ghibli és a Quattroporte stílusát követik, nagy méretű érintőképernyő határozza meg a középkonzol megjelenését, és szinte mindent bőr borít.

Két motorral indul a forgalmazás, a benzines 3,0 literes, V6-os biturbó 350 vagy 430 lóerővel lesz választható, előbbi 6,3 másodperces 100-as sprintet és 243 km/h-s végsebességet ér el, utóbbi 5,2 másodpercet gyorsul és 264 km/h a vége. A 3,0 literes, V6-os dízel 275 lóerős, ez 6,9 másodperces gyorsulással és 230 km/h-s csúcssebességgel rendelkezik. Alapfelszerelésként adják a légrugózást és az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást, hogy a nagy méretek és tömeg ellenére sportos legyen a vezetési élmény, a váltó minden esetben 8 fokozatú automatikus. Többet hivatalosan majd a genfi világpremiert követően tudunk meg a Maserati Levante nevű szabadidő-autójától.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kupés lett a Maserati első szabadidő-autója

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér