Kupé-előzetes a Lexus IS-hez

2012. szeptember 18. (kedd)

A Lexus következő, hátsókerékhajtású autójának előzetese rögtön az új kupé karosszériát is megmutatja.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Lexus LF-CC nevű tanulmánya a név alapján (Lexus Future Concept Coupe) csak egy kupé előzetese, a valóságban azonban a következő IS vonásait csodálhatjuk meg. Már csak a két hátsó ajtót kell hozzáképzeljük.


De nem minden esetben, hiszen a négyajtós, lépcsős hátú mellett nem csak kabrió, de kupé karosszériával is megvásárolható lesz majd a japánok következő, hátsókerékhajtású középkategóriás autója. Csak 2014-ben várható a következő generációs IS.

Érdemes még foglalkozni egy kicsit a tanulmányba szerelt hibrid hajtással is. Új fejlesztésű a 2,5 literes, négyhengeres benzinmotor (szívócső- és közvetlen befecskendezés egyaránt) elektromotor egység, teljesítmény- és fogyasztás adatokat azonban még nem közöltek. Azért érdemes odafigyelni erre, mert már korábban elismerték, hogy a kis dízel hiányát egy új hibrid hajtással pótolják majd a GS esetén, úgy tűnik, ugyanezt megkapja majd az IS is.

Ennek oka pedig nem más, mint hogy a BMW-Toyota közötti dízelmotor-szállítási szerződés nem terjed ki a Lexus márkára, ami a BMW egyik fő konkurense sok piacon, márpedig csak az IS miatt nem éri meg gyártásban tartani a 2,2 literes dízelt. A Párizsi Autószalonon leplezik majd le a Lexus LF-CC tanulmányt, akkor már remélhetőleg több információval tudunk szolgálni róla.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kupé-előzetes a Lexus IS-hez

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/3-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Suzuki Celerio 1.0 AT, Nissan Juke Nismo RS, Ford Focus ST 2.0 TDCi Kombi és Focus ST 2.0 EcoBoost, Mitsubishi L200 2.4 DI-D Double Cab
  • Vezettük: Kia Sportage, Toyota RAV4 Hybrid, KTM 1290 Super Duke R
  • Járműtechnika: BMW 225xe és 330e
  • Tanácsadó: Kopogó kormánymű javítása
  • Gyorsasági motoros GP: Tesztriport

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
8 °C
2 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér