Kung Fu Panda és Bora

2016. március 7. (hétfő)

Hamarosan a mozikba kerül a Kung Fu Panda mozi harmadik része, a Fiat a Pandát dekorálta át, a VW pedig különleges Borával kedveskedik a VW a kínai vásárlóknak.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Kínában rákattant a képregényautókra a Volkswagen konszern, nem is olyan rég az Audi TT-ből készített többféle különleges változatot, most pedig az olcsó szedánnak számító Volkswagen Bora az áldozat, amelyet a Kung Fu Panda mozi harmadik epizódja kapcsán dekorálnak ki.


Többféle megjelenés is választható lesz az összesen 20 darabra limitált szériában, amely egyébként az 1,6 literes, 110 lóerős szívómotorral, 6 fokozatú automatikus váltóval és csúcs-felszereltséggel rendelkező változatra épül, a teljes karosszériát borító fólia-dekoráción kívül a könnyűfém felni jelenti a változást.

A Fiat által a Genfi Autószalonon bemutatott Kung Fu Panda nevű autó egyedi darab marad, azt majd árverésen értékesítik, a befolyó pénzt pedig Conservation International nevű környezetvédő szervezet kapja, amely a vadon élő pandák életterének megmentésére fordítja az összeget. Az olaszok a fóliadekor mellett a belső teret is átalakították egyedi üléskárpittal és biztonsági övekkel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kung Fu Panda és Bora

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér