Amíg a Continental GT és GTC esetén épp csak egy kicsit lágyabbra vették a formát, a Continental Flying Spur nevű lépcsős hátú autónál modellváltást hajtottak végre, ennek megfelelően ki is került a nevéből a Continental szó.

Teljesen új a karosszéria, függetlenek a vonalak a kupétól, ami előnyére vált az autónak. A tető alacsonyabban van az eddiginél, mégis több helyet alakítottak ki az utastérben. 50 kg-mal csökkent a saját tömeg, miközben merevebb lett a felépítmény, jobb hangszigetelést használnak és több extra van a fedélzeten. A felfüggesztés hangolását (rugóállandók, stabilizátorok, szilentek) lágyabbra vették.

Az utastérben 600 új alkatrészt találunk, a napellenzők, a könyöklők és néhány kapcsoló maradt csak változatlan, ami azért furcsa csak, mert nagyjából egészéből úgy néz ki az egész, mint az elődben. Persze ez is meg van filozofálva, a tulajdonosok a jól ismert látvánnyal találkoznak. Két- vagy háromszemélyes hátsó ülés is kérhető, ahogy a 64 Gb-os merevlemezzel rendelkező multimédia-rendszer is feláras extra.

Első körben csak a 6,0 literes W12-es benzinmotorral lesz elérhető a Bentley Flying Spur, de két teljesítmény közül lehet választani: 560 LE/650 Nm és 616 LE/800 Nm. Nyolcfokozatú automatikus váltó és állandó összkerékhajtás is van a fedélzeten. Az erősebb változatnál 14 százalékkal jobb a tömeg/teljesítmény arány, amelyet jól jelez, hogy 4,3 másodperc alatt gyorsul az autó 96 km/órás sebességre és 322 km/óra a vége. És jövőre várható a Speed (kb. 650 LE) változat bemutatkozása. Szintén akkor jelenik majd meg a Győrben gyártott 4,0 literes V8-as (506 LE) turbómotor is.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!