Egyedi fényezéséről lehet megismerni a kompresszoros változatnál lassabb, de drágább Atom 3 Mugent-t Egyedi fényezéséről lehet megismerni a kompresszoros változatnál lassabb, de drágább Atom 3 Mugent-t

Az Ariel Atom 3 alapváltozatában a kétliteres Honda szívómotor 240 lóerőt tud, a csúcsváltozatban kompresszorral felvértezve már 300 lóerőt szabadít a hátsó kerekekre. A kettő közötti rést az új Ariel Atom 3 Mugen tölti ki.

A szokásos információkon kívül köridőt is mutat az LCD A szokásos információkon kívül köridőt is mutat az LCD

Meglehetősen rövid életű lesz azonban az autó, hiszen mindössze tíz darab legyártását tervezi az Ariel. Azért ilyen szerények az elvárások, mert az autó drágább a 300 lóerős változatnál, miközben annál lassabb. Már ha lehet ilyet mondani egy olyan autóra, ami 2,9 másodperc alatt gyorsul 96 km/h-ra, és 240 km/h-s sebességet képes elérni. A Mugen könnyített lendkerékkel, és újraprogramozott vezérléssel növeli 270 lóerőre a kétliteres, négyhengeres szívómotor teljesítményét, a megfelelő úttartásról az Atom V8-ból származó felfüggesztés gondoskodik. Egy példányt már a bemutató alkalmával eladtak, azaz már csak 9 jelentkezőt várnak, akik hajlandóak 49 740 fontot áldozni egy igen gyors szívómotoros Arielre.

270 lóerőt tud a Mugen szívómotor 8600-as percenkénti fordulaton 270 lóerőt tud a Mugen szívómotor 8600-as percenkénti fordulaton