Még szombat este haladt a 49 éves sofőr Gumpert Apollo típusú autójával Haßfurt irányából Knetzgau felé a 2427-es számú közúton, amikor egy lassabban haladó autó előzésébe kezdett.

Eközben azonban elveszítette uralmát autója felett – a gyártó filozófiája szerint semmilyen, vezetést segítő elektronikus rendszert nem használt – és a szalagkorlátba csapódott megpördülő autójával. Mivel a Gumpert gyár nemrég csődbe ment (és nem sikerült befektetőt találni, úgyhogy folyik a végelszámolás), kérdéses, hogy helyre lehet-e hozni a 650 lóerős szuperautót, úgyhogy könnyen lehet, hogy totálkáros lett az újkorában 200 000 eurós gép.

A legszebb az egészben, hogy az előzött autó vezetője vészfékezéssel meg tudott állni időben, az ő autója nem sérült, azonban a hirtelen és erős fékezés miatt ostorcsapásos sérülést szenvedett a sofőr. Épp ezért a balesetet a korlátba csapódás ellenére sérülés nélkül megúszó Gumpert Apollo pilótája gondatlanságból elkövetett testi sértés miatt kell feleljen, no és ki kell fizetnie a szalagkorlátban keletkezett 6000 eurós kárt is. Ma tehát már ott tart az autóipar, hogy a karosszéria meg tudja menteni a sofőr életét, azonban egy jó fékrendszer komoly sérülést tud okozni a vezetőnek. Ki gondolta volna…

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!