Azt még megbocsájtották, hogy szabadidő-autót készített a Porsche. A Panamera kapcsán már felszisszentek, de hogy mit szólnak majd a rajongók a kombi Porschéhoz? Nem tudjuk. De biztosan lesz néhány olyan igazgató, aki csuklani fog a dízelmotoros változat megjelenésekor.

Ez egyébként még várat magára, a Porsche Sport Turismo nevű tanulmányautó ugyanis benzin-elektromos hibrid hajtást kapott – ugyanazt, amit a Cayenne és a Panamera S Hybrid használ. A 3,0 literes, kompresszoros V6-os 333 lóerős, az elektromotor csúcsteljesítménye 95 lóerő, a rendszerteljesítmény 416 lóerő. Ami új, hogy a tanulmány konnektorról tölthető hibrid, amely akkumulátorról 30 kilométert tud megtenni, elektromosan 130 km/óra a csúcssebessége.

Azt mindenképpen a Porsche tervezőinek javára kell írni, hogy a Panamera kombi kifejezetten jól néz ki. Nem felfújt 911-es immár a forma, egyenesítettek egy kicsit a vonalakon. A kombi hátsó is jobban áll az autónak, mint a mostani ferde hát. A csomagtér méretét nem ismerjük, ahogy a variálhatóságot is homály fedi. Nem mintha ezek szempontok lennének egy Porsche-vásárlónak.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!