Hivatalosan is bemutatkozott a Tata Nano 2013-as változata, amely a korábban látott optikai változások mellett (az alapváltozat nem kap króm csíkokat) bizony műszakilag is fejlődött. Például a korábbinál könnyebben tekerhető a kormánya az „Easy Steer Technology”-nak köszönhetően. A rend kedvéért meg kell jegyezni, hogy ez nem szervo-rásegítést jelent, csak áttervezett futómű-geometriát és kormányművet.

Szintén érdemi változás, hogy aki rádiót rendel, az a jövőben bluetooth kommunikációra képes, USB- és vonalbemenettel is rendelkező négy hangszórós rádiót kap, amelynél a hangsugárzók keretét a karosszéria színére fényezik. Az ergonómiát javították a négyfokozatú, kézi kapcsolású váltó karjának áthelyezésével.

Teljesen új elem a kínálatban az EMAX változat, ami a földgáz-üzemet jelöli. A műszerfalon van egy ki/be kapcsolója a CNG-üzemnek, ezen kívül a sebességmérő grafikáját is módosították egy zöld gyűrű hozzáadásával. A 32 literes földgáz-tankkal kiegészítve immár 400 kilométer a Tata Nano EMAX hatótávolsága, ami szegény vigasz, hiszen a 2 hengeres szívómotor CNG-vel hajtva mindössze 33 lóerő teljesítményű, szemben a benzinüzem 38 lóerejével. A korábban már pedzegetett turbódízel Nano bemutatása még várat magára.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!