Azt már korábban elárulta a Jeep, hogy a Hellcat blokkot azért nem építik be a Wrangler karosszériába, mert azzal nem teljesítene jól a törésteszten a típus, a Rubicon 392 tanulmány esetén azonban nem feltöltött, hanem szívó V8-ast használnak. Nem tudjuk, hogy ezzel hogyan viselkedik a hivatalos törésteszten az autó, de harminc ilyen prototípust is építettek, amelyeket közúton is tesztelnek, szóval egész jó az esély a sorozatgyártásra. A 6,4 literes lökettérfogatú HEMI V8-as 450 lóerő és 610 Nm teljesítményű, megerősített nyolcfokozatú automatikus váltó csatlakozik hozzá, elöl-hátul Dana 44-es hidakat használ 3.73-as végáttétellel. A karosszéria érdekessége, hogy az ötajtós Unlimited felépítményt egyébként nem elérhető keret nélküli félajtókkal kombinálják.