Noha a Kia márkának nincs nagy múltja, a színválasztással és a formákkal sikerült mégis retrós hatású autót alkotniuk a formatervezőknek. Maga a kis kategóriába sorolható szabadidő-autó egy olyan modell, ami még épp elfér a márka kínálatában a Soul és a Sportage között; ha minden jól megy, a Hyundai Curb testvérmodelljeként majd a közutakon is találkozhatunk az autóval.

Addig azonban még van pár év, és még valahogy a benzin- és dízelmotorokat is szalonképessé kell tenni. Most, amikor csak a hírverés a téma, csak a politikailag nagyon korrekt elektromos hajtásról esik szó. Az elektromotor teljesítménye 107 lóerő, a 27 kWh kapacitású lítium-polimer akkumulátor egy feltöltéssel legfeljebb 200 km-es hatótávolságot tesz elérhetővé. Gyorstöltéssel 25 perc alatt nyolcvan százalékos töltöttséget érhetünk el, normál konnektorba dugva az autót 5,5 óra alatt lesz teljesen feltöltött a telep.

Jól néz ki a beltér, igyekeztek hagyományos anyagokat ötövözni csúcstechnikával. A tetőkárpit papírból van Jól néz ki a beltér, igyekeztek hagyományos anyagokat ötövözni csúcstechnikával. A tetőkárpit papírból van

A Naimo név a koreai ne-mo, azaz kocka alakú kifejezésből jön, ehhez képest az autó formája egyáltalán nem szögletes. Talán arra akartak utalni, hogy a beltér nagyon tágas; nem is csoda, olyan vékony üléseket kapott az autó, ami bőven hagy lábteret a hátul utazóknak. A fabetétek koreai tölgyfából vannak, a tetőborítás kézzel készített papír, a modernséget pedig a hátsó utasoknak odakészített tábla PC jelzi. A karosszéria hossza 3890 mm, szélessége 1844 mm, magassága 1589 m, a tengelytávolság 2647 mm – valószínűleg a végleges változat is ekkora lesz.

Hagyományos hajtással jó esélye van a sorozatgyártásra a Naimo-nak. Az elektromos hajtású tanulmány végsebessége 150 km/óra Hagyományos hajtással jó esélye van a sorozatgyártásra a Naimo-nak. Az elektromos hajtású tanulmány végsebessége 150 km/óra