Kívül-belül: Volvo XC40

2012. június 15. (péntek)

Újra mindenféle álcázás nélkül sikerült lefényképezni a kompakt Volvo XC40-es szabadidő-autót.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Mivel a sajtófotó-készítésen már álcázás nélkül lefényképezték a Volvo XC40-est, a gyár úgy döntött, hogy nem álcázza a prototípusokat. De azért nem is könnyíti meg a lesifotósok dolgát, épp ezért éjszaka küldött ki tesztelésre egy feketére fényezett példányt, de szerencsére elég erős vaku volt a fényképezőgépen.


Most közelről sikerült elkapni a svédek új szabadidő-autóját, így már látjuk az alapváltozat lökhárítóit is, amelyekből hiányoznak az ezüst betétek. Tulajdonképpen ezek jelentik az egyedüli változásokat a korábbi képekhez képest.

Műszakilag nem várható eltérés a V40-től, minden bizonnyal a legtöbb XC40-est elsőkerékhajtással értékesítik majd (ez a fekete autó), de az erősebb erőforrásokhoz összkerékhajtás is elérhető lesz (a korábban fotózott barna példány). Magától értetődően a teljes kényelmi- és biztonsági arzenállal felszerelik majd az autót, amely a többi XC modellhez hasonlóan a sorozat csúcsmodelljeként jelenik meg a választékban.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kívül-belül: Volvo XC40

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér