Kivillant a zártszelvény

2011. szeptember 15. (csütörtök) Lővei Gergely

A Volvo standon forgó You tanulmányautó valami műszaki problémával küzdött a második sajtónap reggelén.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Azért jó rögtön a belépést követően nekiindulni a kiállítótérnek, mivel ilyenkor még kevés az ember, lehet jól fotózni és a standokon is még ébredezik a személyzet. Talán ennek köszönhető, hogy nyugodtan le tudtam fotózni, ahogy a Volvo Concept You problémamegoldásán dolgoztak a szakemberek.


Valószínűleg a hátsó ajtók elektromos reteszelése adta meg magát a Volvo tanulmány esetén, a csomagtérfedélnek álcázott hátsó nyílás felső felének leemelését követően ugyanis nyakig turkált az elektromos kábelek között a Volvo egy munkatársa, miközben az utastér felől a nyitott első ajtón keresztül „műtött” valamit a kollégája. A megoldást már nem vártam meg, azonban később újra arra járva már szélesre tárt jókkal forgott a placcon a Volvo Concept You, minden bizonnyal sikerült elhárítani a problémát.

Zártszelvény, szemetes zsák - meglepő belső értékekkel bír a Volvo Concept You Zártszelvény, szemetes zsák - meglepő belső értékekkel bír a Volvo Concept You

Furcsa volt látni a csodaszépen ívelt lemezek alatt rejlő, egyszerű zártszelvényből hegesztett vázat, egészen pontosan annak egy kis darabkáját. Hiába, ahogy a modern autóknál is a drága metálfény a legtöbb esetben csak a karosszéria külsejére fújják, úgy a tanulmányoknál is csak a látható részek szépségére koncentrálnak.

Nagyon dögösen néz ki élőben a Volvo bálna-kupé. Tessék gyártani! Nagyon dögösen néz ki élőben a Volvo bálna-kupé. Tessék gyártani!

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kivillant a zártszelvény

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

gyengén felhős
18 °C
3 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér