Magasan van az alacsonyan lebegő tető a Mitsubishi GT-PHEV elnevezésű tanulmánya esetén, legalábbis így fogalmaznak a sajtóanyagban. Nem spóroltak a karaktervonalakkal sem, szó van még a dinamikus pajzs nevű arcberendezésről, amire valójában nincs is szükség, ezért feketére fényezett műanyag díszlécekkel zárták azt le, az alsó részen vannak aktívan vezérelt légbeömlő nyílások.
mitsubishi2
Az utastérben vízszintes vonalakkal próbálják javítani a térérzetet, és nem spórolnak a tetőhöz hasonlóan bordó színű bőrrel sem. Mivel alapvetően előrefelé haladásra szolgálnak az autók, ebben az irányban igyekeztek javítani a látóteret, cserébe hátul vaskos tetőoszlopokat alkalmaztak. Kontrasztosak a gombok, hogy a sofőr félhomályban is könnyen rájuk találjon; nyoma sincs annak, hogy a robotok átvennék az irányítást. A kormány mögötti kijelzőn az autó adatai mellett a navigációt is meg lehet jeleníteni, a két kisebb, szélső kijelző a kamerával helyettesített külső visszapillantóké.
mitsubishi3
Hálózatról tölthető hibrid hajtást kapott a GT-PHEV tanulmány, alaphelyzetben elöl 1 (122 LE), hátul 2 (61 LE darabonként, 122 LE összesen) villanymotor hajt, de elöl keresztben beépítettek egy 2,5 literes benzinmotort is, ami generátorként tudja tölteni az akkumulátort, de akár az első kerekeket is képes hajtani – kétfokozatú váltó van, az indulásnál a villanymotorok hajtanak, egy bizonyos tempó elérése után kapcsolódik be a belső égésű motor. A padló alá 25 kWh kapacitású akkumulátor került, ami 120 km megtételére elegendő energiát tud tárolni, a teljes hatótáv pedig egy villany/benzintöltéssel 1200 km.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!