A jelenlegi gazdasági helyzetben a Renault nem látja reálisnak azt, hogy sikerül meghódítania a kínai személyautó-piacot, ezért a vegyesvállalatban meglévő 50%-os tulajdonrészét értékesítette partnerének, a PSA Csoportban is részesedéssel bíró Dongfengnek. A vállalat évi 110 000 autós gyártókapacitással rendelkezik, a Kadjar, Koleos, Captur szabadidő-autókat gyártották az üzemben, 2019-ben mindössze 18 607 példányt gyártottak és 212 millió dolláros veszteséggel zárták az évet. A K-Ze nevű villanyautó – amely hamarosan Daciaként jön Európába – a Dongfeng saját üzemében készül, de azt is értini majd a változás, hogy a Renault márka eltűnik a kínai piacról.
A Renaultnak még két vegyesvállalata van Kínában, a Brilliance-szal könnyű haszonjárművek terén van együttműködése, a Jiangling Motors-szal pedig villanyautók gyártására kötöttek szerződést, utóbbi cég még nem gyárt autókat, de 2023-ig összesen öt villanyautót fognak bemutatni.