Sokkal jobb lett a Jaguar XF megjelenése az új fényszóróval, ráadásul jobban hasonlít az új XJ-re az autó, azaz a családi kapcsolatokat is ápolták. Műszakilag a négyhengeres dízelmotor az egyedüli említést érdemlő tétel.

Könnyen felismerhető a nagyobb légbeömlő nyílásokról az XFR sportváltozat, a kocsi orrán kívül egy kicsit hozzányúltak a hátsó részhez is, króm csík köti össze a lámpákat. Az utastérben egy 30 Gb-os merevlemezzel bíró navigációs fejegység jelenti az újdonságot. Az Európába számára készített 2,2 literes, négyhengeres turbódízel teljesítménye 190 lóerő és 450 Nm, a nyolcfokozatú automatikus váltóval motorleállítót is meg tudtak valósítani, ezért mindössze 4,5 l/100 km a szabványos fogyasztás.

Minimális változások elöl-hátul, mégis sokkal jobban néz ki a Jaguar XF. Külön jó pont, hogy az első LED-es menetfény folyamatos csík. Igényes Minimális változások elöl-hátul, mégis sokkal jobban néz ki a Jaguar XF. Külön jó pont, hogy az első LED-es menetfény folyamatos csík. Igényes