Kisautó – motorkerékpár blokkal

2012. június 29. (péntek)
Szokatlan módon nem speed-motor blokkot, hanem egy Harley-Davidson V2-est használt az építő.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Eléggé elvakult rajongók előszeretettel építenek speed-motor erőforrást a kisautókba, hiszen az 1,0-1,3 literes négyhengeresek már elég nyomatékosak a karosszéria mozgatásához, és fantasztikus gyorsulási élményt nyújtanak.


A videón látható Ford Festiva (mifelénk Mazda 121 és Kia Pride néven forgalmazták) tulajdonosa azonban nem a sebességre vágyott, hanem a pöfögős hangra, ezért egy Harley-Davidson 1,3 literes V2-est épített a motortérbe. Ez se rossz, csak a csavarokat kell gyakran utána húzni a meglehetősen egyenetlenül járó motor miatt…

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kisautó – motorkerékpár blokkal

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/2-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Peugeot 308 SW 1.2 PureTech S&S, Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110, Opel Astra GTC 1.6 Turbo 200 és Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200, Audi A6 3.0 TDI quattro S tronic, Volvo XC60 T5 Ocean Race
  • 2014-es újautó-értékesítés, használtpiaci trendek
  • Tuning: Volkswagen Jetta I
  • Bemutató: a Detroiti Autószalon újdonságai, Honda/Acura NSX, Cadillac CTS-V, Triumph Tiger 800
  • Euro-NCAP töréstesztek

Időjárás

Budapest

gyengén felhős
4 °C
-3 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?