Kis motort kap a Camry Európa miatt

2012. augusztus 16. (csütörtök)

Új, 2,0 literes négyhengeressel bővül a Toyota Camry motorválasztéka az európai piacokon.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Oroszországban és néhány kelet-európai országban kínálja a Toyota a Camry nevű nagyautóját Európában, de egészen mostanáig csak a világszerte is elérhető motorokkal 2,5 literes négyhengeres és 3,5 literes V6-os – kínálták az autót, nehogy veszélyeztessék az Avensis-eladásokat.


Most mégis úgy döntöttek a japánok, hogy egy 2,0 literes, négyhengeres alapmotort kínálnak az autóhoz az európai piacokon. A 148 lóerő teljesítményű négyhengeres maximális nyomatéka 190 Nm, 190 km/óra a végsebessége, 12,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 8,3 l/110 km a szabványos átlaga. Az alapmotorhoz négyfokozatú, a másik kettőhöz hatfokozatú automatikus váltót párosítanak.

Az új erőforrással Oroszországban a lélektani egymillió rubel (~ 7,1 millió Ft) alá ment a Toyota Camry vételára, amitől az eladások jelentős emelkedését reméli a japán gyártó. A Moszkvai Autószalonon mutatkozik be az új alap-Camry, és ekkor indul a forgalmazása is.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kis motort kap a Camry Európa miatt

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér