Kis doboz lett a Hyundai szabadidő-autója

2016. február 4. (csütörtök)

Meglepően dobozszerű lett a HND-14-es Hyundai tanulmány formája, amely egyébként Carlino névre hallgat.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Dél-Koreában fejlesztették ki a Hyundai legújabb tanulmányát, amely egy, a Tucsonnál egy számmal kisebb méretű szabadidő-autó. Az Új Delhi Autószalonon leplezték le a Carlino elnevezésű járművet, hiszen az indiai várható az egyik legnagyobb piacnak.


A kevesebb, mint 4 méteres teljes hossz azt jelenti, hogy kedvező adózási kategóriába esik, de ezt a tényt jól leplezi a szögletes vonalvezetés, amely a tényleges méreteinél nagyobbnak láttatja. Egyébként már ez a 4 méter is felfújt autót jelent, hiszen a lemezek alatt az i20-as kisautó padlólemeze és technikája rejtőzik.

A belső térről nem közölt képeket a Hyundai, de azt írják, hogy a legmodernebb divatot követi a megjelenés, és úgy alkalmazkodik a villámgyorsan változó kütyük világához, hogy a fejegység egyszerűen, azaz szerelés nélkül cserélhető, így az igényeknek és pénztárcának megfelelően egyszerű rádió vagy akár navigációs rendszer is lehet a műszerfalon, és ezen később is lehet változtatni. A hírek szerint jövő ilyenkor várható a Hyundai Carlito szériaváltozatának bemutatkozása, arról nincs információ, hogy a Tucson alá pozicionált autó európai forgalmazását tervezik-e.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kis doboz lett a Hyundai szabadidő-autója

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér