Kis dízellel jön a Kuga

2016. február 22. (hétfő)

A forma finomítása mellett az 1,5 literes dízelmotor megjelenése a Ford Kuga frissítés legfontosabb eleme.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem a Genfi Autószalonon, hanem a most megrendezésre kerülő barcelonai mobiltelefon-kiállításon leplezi le a Ford a felfrissített megjelenésű és technikájú Kuga szabadidő-autóját, utóbbi, mármint a Sync 3-as fejegység az oka annak, hogy az autós seregszemlét megelőzően tartják az európai premiert.


A forma átalakítása ahhoz igazodik, amit korábban az észak-amerikai változat megújulása alkalmával megismertünk, egyedül az első lökhárító alján változtattak egy keveset azzal, hogy nem egy ezüst rúd köti össze a két szélső részt, hanem keretbe foglalják az alsó légbeömlőt – az első fényképeken feketére fényezett darabot látunk, de biztos lesz majd ezüst betétes változat is. Egy új karosszériaszín (Copper Pulse) van, a felnik (17, 18 és 19 col átmérővel) dizájnját lecserélték.

A korábbinál nagyobb, 8 colos képátlójú a Sync 3-as fejegység érintőképernyője, amelyet nem csak böködéssel, de oldalra húzással és két ujjas mozdulatokkal is lehet vezérelni, és okostelefon-tükrözést is nyújt. Kevesebb a kapcsoló a középkonzolon, kézifék helyett elektronikus rögzítőfék van, felár ellenében fűtött kormánykereket is adnak.

A motorkínálatban a 2,0 literes dízel változatlanul 150 vagy 180 lóerővel kérhető, előbbinél feláras, utóbbinál széria az összkerékhajtás. Új az 1,5 literes alap-dízel 120 lóerővel és elsőkerékhajtással, ennek 4,4 l/100 km a szabványos átlagfogyasztása. A benzinmotornál az 1,5 literes négyhengeres turbóra váltottak, a 120 és 150 lóerős változatok elsőkerékhajtással, a 182 lóerős összkerékhajtással jön. A felfrissített Ford Kuga csak a negyedik negyedévben kerül majd a kereskedésekbe.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kis dízellel jön a Kuga

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér