A Polestar 2 elnevezésű elektromos autóval a kínaiak nem titkoltan a Tesla Model 3-astól akarják elhalászni a vásárlókat, például azzal, hogy ők tényleg kínálnak majd alapváltozatot, 39 900 euró lesz a belépő a magas építésű elektromos sportszedán világába 2021-től, az első évben csak Edition1 kiviteleket készítenek csúcs-felszereltséggel és műszaki tartalommal, 59 900 eurós (az USA-ban 63 000 dollár mínusz 7500 dollár adókedvezmény) áron, de természetesen előfizetés keretében is hozzá lehet majd jutni az autóhoz.

Első körben a legnagyobb tudású változatot kínálják majd, ami két darab (204 LE/330 Nm) villanymotort jelent, a tényleges rendszerteljesítmény 408 LE/660 Nm. Ezeket Kínában 72, a világ többi részén 78 kWh kapacitású akkumulátor táplálja, a CMA építőkészletnek szerkezeti eleme az akkumulátor, ami 500 km-es megcélzott WLTP hatótávolságot (USA 440 km) tesz lehetővé – a sorozatgyártás csak 2020-ban indul, még nem véglegesítették az adatokat. Kevesebb, mint 5 másodperces 0-100 km/óra sprintet ígérnek a svédek.

Az autóhoz kínált szolgáltatásoknál a Google-t szerezték meg partnernek, a Polestar 2 Android operációs rendszert használ, és a szoftvercég különböző programjait/szolgáltatásait használhatják majd az utasok, beleértve a hangvezérlést is. A műszerfal közepén 11 colos képátlójú érintőképernyőt helyeznek el, okostelefont is lehet kulcs (jeladó) helyett használni. Nemcsak a belső, de a külső tükrök is keret nélküliek. Interneten lehet majd megrendelni a Polestar 2-est, a Polestar Space nevű értékesítési pontokat első körben Kínában, az Egyesült Államokban, Kanadában, Belgiumban, Németországban, Hollandiában, Norvégiában, Svédországban és az Egyesült Királyságban nyitják meg, a karbantartást a Volvo márkaszervizek végzik.