Nem valami jó az utak minősége Kínában, ezért az arrafelé Buick Regal-ként gyártott és forgalmazott Opel Insignia sportos csúcsváltozata, a Regal GS valójában csak optikai tuningot jelent – még a felniméretnél is megállnak 18 colnál, így is már rázós ügy lesz a közlekedés. Az első lökhárító két szélén hatalmas méretű, ezüsttel keretezett légbeömlőt látunk, mélyre húzott küszöbborítás teszi teljessé a képet – a hátsóról egyelőre nincs hivatalos fénykép, muszáj a kémfotóhoz visszanyúlni.

Kínában az összes motorral választható lesz a Buick Regal GS, tehát a 20T (1,5 turbó, 163 LE), a 28T (2,0 liter turbó, 260 LE) és a 30E (1,8-as szívómotor, benzin-elektromos hibrid hajtás) jelűvel is, az Egyesült Államokban pedig a 3,6 literes szívó V6-os 310 lóerős változata kerül a motortérbe; a váltó minden esetben automatikus. Az európai modell, tehát az új Opel Insignia OPC várhatóan a Frankfurti Autószalonon debütál.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!