Eddig csak drága importautóként lehetett megvásárolni Kínában az Audi A7 Sportback-et, de jövőre bővítik a választékot a kifejezetten a helyi piac számára kifejlesztett A7L elnevezésű karosszériával. Ennél a tengelytávolságot 98 mm-rel 3026 mm-re nyújtják meg, és ezzel párhuzamosan lépcsős befejezést is készítettek, így a teljes hossz 5076 mm-re bővült; a normál Audi A8-assal mérhető össze a méret.

A belső térben nincs változás, leszámítva persze a közel 10 cm-rel bővült hátsó lábteret, alapáron adják a légrugózást és az összkerék-kormányzást is. A debütáláskor a First Edition nevű kivitelt ismerhettük meg, amely 3,0 literes V6-os biturbót kap 340 LE/500 Nm teljesítménnyel és 48v-os lágyhibrid rendszerrel, ebből 1000 darabot készít a SAIC-Audi vegyesvállalat. Utóbbi újdonság, hiszen egészen mostanáig a FAW-Audi vegyesvállalat révén volt jelen a kínai piacon a német márka, jövőre pedig már egy második üzemben is készítik majd a négycsillagos autókat – a helyi igényekhez alakított formában.