A beharangozó rajzok alapján nagyobbnak gondolhattuk a Honda EV-STER elnevezésű roadstert, amely végül az adózási előnyöket nyújtó japán kei-kategória előírásainak megfelelő lett.

Karbon elemek csökkentik az autó tömegét, amelynek karosszériája 3,57 méter hosszú, a szélesség 1,5 méter, a magasság 1,1 méter, a tengelytávolság 2,32 méter. Ez azonban senkit ne aggasszon, csak két személynek kellett helyet kialakítani. Még nagyon a motorra se kellett pazarolnia  rendelkezésre álló helyet, az ugyanis egy hátra épített, meg nem nevezett teljesítményű elektromotor.

Ami ismert, az az erőforrás kapacitása: az akkumulátor 10 kWh-s lítium-ion egység. A 100 km/órás sebességet 5 másodperc alatt éri el az EV-STER, a végsebesség 160 km/óra – a élvezetes autózáshoz ez több, mint elegendő. Ha netán kifogyna a telep, 200 V-os feszültségű hálózatról 3 óra alatt teljesen feltölthető, a maximális hatótávolság – no nem sportos vezetés esetén – 160 kilométer.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!