Ránézésre csak egyszerű modellfrissítésről van szó a Tata Safari esetén, masszívabb az orr, hatalmas króm csíkkal, új műanyag lökhárítók. A valóságban akár modellváltásról is beszélhetünk, hiszen kicserélték az autó alatti alvázat.

A merevebb alváznak köszönhetően kényelmesebb (kevesebb zaj és vibráció) lett az autó, és a pótkeréknek is sikerült helyet találni a csomagtér padlója alatt. Az utastérben jobb minőségű műanyagokat használnak.

Az erőforrás maradt a 2,2 literes turbódízel, a teljesen áthangolt erőforrás a korábbinál kulturáltabban jár és jobb a nyomatékleadása is, a teljesítménye változatlanul 140 lóerő.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!