Kia Sportage-nek álcázza új SUV-jét a Volkswagen

2016. március 25. (péntek)

A dél-koreai konkurens autóinak próbálja álcázni új szabadidő-autójának prototípusait a Volkswagen.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Los Angelesben egy nem létező autónak próbálták elmaszkolni a CrossBlue tanulmány által előrejelzett új Volkswagen szabadidő-autó prototípusait, de tisztán kivehető a stilizált H-betűt formáló márkajelzés. Aki többre kíváncsi, a Mashable oldalán nagy felbontásban nézhet több fotót az autókról.



Kínában ezzel szemben ugyanezt az autót, mármint az akár három üléssorral is rendelhető, az MQB építőkészletre felépített óriás-Tiguant Kia Sportage-nek próbálták álcázni, még a hűtőrácsot is odatették a kocsi orrára, a vaskos C oszlopot pedig fóliázással próbálták megidézni.

Mindkét helyen, tehát Észak-Amerikában és Kínában is a helyi vásárlói igényekhez szabják a motorkínálatot, ami azt jelenti, hogy előbbi helyen a 2,0 literes TSI, utóbbin pedig az 1,4 és 1,8 literes TSI lesz választható, és várhatóan hibrid hajtást is készítenek. Könnyen lehet, hogy hozzánk egyáltalán nem jut majd el az újdonság, mert attól tart a Volkswagen konszern, hogy a nagy méretű Tiguan a Touaregtől hódítana el vásárlókat.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kia Sportage-nek álcázza új SUV-jét a Volkswagen

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér