Európában lemond a dízelmotorról a Honda a CR-V szabadidő-autó esetén (Indiában és Thaiföldön, SCR-katalizátor nélkül kínálják majd az 1,6-os i-DTEC-et), a piaci bevezetéskor csak 1,5 literes turbómotorral árulják. Második körben, elején érkezik majd a kereskedésekbe a hibrid változat, amelynél a csomagtérpadló alatti akkumulátor miatt csak ötszemélyes lehet az utastér. Ezt a technikát, de nagyobb kapacitású akkumulátort használ majd a hálózatról tölthető változat, amire azonban legalább 2020-ig kell várnunk. Ennél hamarabb, egészen pontosan a 2019-es Genfi Autószalonon mutatják be a Honda CR-V akkumulátoros-elektromos változatának tanulmányát, amelyből szintén lesz megvásárolható autó. Ezzel kapcsolatban jelenleg annyit mondanak, hogy a hatótávolság miatt elsősorban városi használatra lesz alkalmas, míg a plug-in hibriddel nem kell ilyen kompromisszumot kötni, azzal hosszabb távra is nyugodtan el lehet indulni.