A második generációs Audi Q7-esből eddig kétféle hálózatról tölthető hibrid volt, 2,0 literes négyhengeres benzinmotorral (367 LE rendszerteljesítmény, 0-100 km/h: 5,9 s) vagy 3,0 literes V6-os TDI-vel (382 LE rendszerteljesítmény, 0-100 km/h: 6,2 s), most pedig itt egy harmadik rendszer, ami 3,0 literes V6-os biturbót használ (340 LE/450 Nm) és rögtön két teljesítménnyel is választható: az 55 TFSI e 381 lóerőt és 600 Nm-t tud, ami 5,9 másodperces 100-as sprintre elég, míg a 60 TFSI e esetén 456 lóerő a rendszerteljesítmény és 700 Nm a maximális nyomaték, és 5,7 másodpercig tart a 0-100 km/óra gyorsulás.

A 17,3 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor mindkét esetben 43 km-es WLTP-szabvány szerinti elektromos hatótávolságot tesz lehetővé, az elektromos csúcssebesség 135 km/óra. A 128 lóerő és 350 Nm teljesítményű villanymotort a nyolcfokozatú automatikus váltó házába szerelik, ez gondoskodik az energia-visszatermelésről fékezéskor, a 0,3 g-s lassulás a fékezések 90%-át lefedi a mérnökök szerint. Elektromos módban indul a Q7 TFSI e, ilyenkor a gázpedál erős lenyomására kel életre a benzinmotor, a zavartalan belépő érdekében a villanymotor kompenzál addig, amíg a turbók dolgozni kezdenek. A 60 TFSI e esetén szériában adják az S line megjelenési csomagot.