Amíg a meglehetősen pajzánul hangzó onDO névre keresztelt szedánnal a konzervatívabb, jellemzően vidéken élő vásárlókat próbálja megnyerni a Datsun márka Oroszországban, a miDO kifejezetten a nagyvárosokban élő fiataloknak készül – nem csak a hátulját rövidítették meg, de teljesen új orrot is kapott.

Az ötajtós karosszériával könnyebb parkolóhelyet találni, a szokásos bevásárlásokkal még így is gond nélkül megbirkózik a csomagtér. De a városi forgalom még ezen felül is hozott változásokat, például itt már érintőképernyős navigációt látunk (legalábbis a kiállított példányban) a műszerfalon, hogy az ismeretlen kerületben is biztonságosan érjen célba az ember, és a dugókban nagyban megkönnyíti a vezetők dolgát a felár ellenében kérhető, négyfokozatú automatikus váltó.

A motortérben ugyanúgy a 87 lóerős Lada 1,6-os dolgozik, mint az onDO esetén, de nem sokkal a jövő év elejére időzített piaci bevezetést követően már a 106 lóerős, tizenhat szelepes motorral is választható lesz a miDO. Az árakról még nem nyilatkoztak, de korábban arról volt szó, hogy a rövidebb karosszéria és a gazdagabb szériafelszerelés okán a lépcsős hátúval egy árban fogják adni majd az újdonságot.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!