Legfeljebb 4,4 köbméteres rakteret és 1000 kg-os terhelhetőséget kínál a PSA Csoport új generációs modul egyterűje, egészen pontosan annak haszonjármű és kombi kivitele. Ezekkel kapcsolatban az a nagy újdonság, hogy valójában minden marad a régiben, a Peugeotnál megtartják a Partner nevet, a Citroën Berlingónál pedig a régi megjelenést, az Opel új Combo-ja egy néven, egy arccal készül.

Két karosszériahossz, egy- vagy két üléssor közül lehet majd választani, és a nagy méretű tárgyak (létra, csövek, lécek) szállítását felnyitható hátsó tetőrész könnyíti meg – felár ellenében, és legfeljebb 100 kg-os tömegig. Már a rövid karosszériában is elfér két raklap egymás mögött, ami egyáltalán nem magától értetődő ebben a méretkategóriában. Újdonság, hogy túlterhelés-érzékelő is van a fedélzeten. Ezen kívül még 19-féle vezetőtámogató rendszer érhető el a trióhoz. A tolatókamera például digitális visszapillantóként is tud működni, ami akkor is lehetővé teszi a vezető számára a mögöttes forgalom figyelését, ha történetesen a tetőig tele van pakolva a raktér (vagy épp a lemezelt raktér miatt egyébként nincs hátratekintési lehetősége középen).

A 4,4 méter hosszú rövid karosszériában 3,3-3,8 köbméteres a raktér, mivel az anyósülésnél nyitható a válaszfal, 3,09 méter tárgyakat lehet itt szállítani. A 4,75 méteres nyújtott karosszériában akár 4,4 köbméteres is lehet a raktér, itt 3,44 méteres tárgyakat lehet „szárazon” szállítani. A rakodóperem 55,7 centiméter magasan van, a kerékjáratok között keresztben elfér egy raklap, amelyekből már a rövid kivitelben is kettőt lehet egymás mögé rakni – oldalra nyíló hátsó ajtóknál targoncával is könnyen megy a rakodás.

Speciális modellekkel növeli a PSA Csoport kis méretű haszonjárműinek bevetési területeit. Grip csomagként kínálják a nagyobb hasmagasságú, M+S (sár és hó) gumival szerelt, állítható menetstabilizálós kivitelt, amelyet nehezen megközelíthető helyekre ajánlanak. A csomagban még három ülés, jobb raktér-világítás és pótkerék is van. Az Asphalt kivitelt a hosszú távra használt autóknak találták ki, ez komfortüléseket és jobb hangszigetelést kap, sebességszabályozó és -korlátozó is van a fedélzeten, klímával és flottakövetést is lehetővé tevő érintőképernyős fejegységgel.

A Citroën Berlingo, Peugeot Partner és Opel Combo haszonjármű és kombi kivitele ugyanazokkal az erőforrásokkal és váltókkal választható, mint a korábban bemutatott személyautó változatok, tehát az 1,2-es benzines turbómotor 110 vagy 130 lóerővel, az 1,5-ös dízel pedig 75, 100 vagy 130 lóerővel kérhető. Szeptembertől lehet rendelni az autókat, az első példányok valamikor 2018/2019 fordulója környékén kerülnek az ügyfelekhez, a nyolcfokozatú automatikus váltó jövőre lesz elérhető a legerősebb teljesítményszinten. Arról, hogy az akkumulátoros-elektromos változat mikor jelenik meg az új generációs modul egyterűben, még nincs információ.