Ugyanazokat a motorokat kapja meg a Hyundai-Kia konszern prémiummárkájának, a Genesisnek a kompakt szabadidő-autója, a GV70-es, mint az eggyel nagyobb méretű GV80-as, a kisebb méretek és az alacsonyabb saját tömeg miatt igen fürge lesz az újdonság. A szűk parkolóhelyekre azzal készültek a fejlesztők, hogy a slusszkulcsról távirányítható pár méter erejéig a GV70-es, tehát be- és ki lehet vele parkolni.

A kupésan ívelt tetővonallal rendelkező karosszéria hossza 4715 mm, szélessége 1910 mm, magassága 1630 mm és 2875 mm a tengelytávolság. A vezető előtt egy 12,3 colos, 3D-s digitális kijelző található, a központi kijelző 14,5 colos képátlójú, a központi kezelőszervet magasra emelt konzolra helyezik. A légkondicionáló négyzónás, a GV70-es utasterébe kettős pollenszűrőn keresztül jut be a külső levegő.

Az alapmotor a 2,5 literes turbó (304 LE/422 Nm), Dél-Koreában lesz elérhető a 2,2 literes dízel (210 LE/441 Nm), a csúcsmodellbe 3,5 literes V6-os biturbó kerül (380 LE/530 Nm). Alapfelszerelés a nyolcfokozatú automatikus váltó, a hathengeresnél széria, egyébként opció az összkerékhajtás. Egyelőre semmiféle elektrifikáció nincs, még lágyhibrid rásegítést se kínálnak; várhatóan 2021 végén debütál majd az akkumulátoros-elektromos változat. A Sport modell nem csak megjelenésben látványosabb, de annál elektronikusan vezérelt zárású hátsó differenciálművet alkalmaznak, amely oldalanként is képes irányítani a nyomaték elosztását; a V6-os csúcsmodell 5,1 másodperc alatt éri el álló helyzetből indulva a 100 km/órás sebességet.