Amíg 2018-ban még 4,5 milliárd fontra becsülték az Aston Martin értékét, az új gyárat felépítő és 107 éves történetének első szabadidő-autóját piacra dobó autógyártót egy évvel később már csak 1 milliárd fontra taksálták. A pénzügyi nehézségek miatt befektetőt kerestek, végül a Lawrence Stroll vezette konzorciumot választották, akik 182 millió fontért 16,7%-os tulajdonrészt szerzett az Aston Martinban. Az autógyártó jelenlegi tulajdonosai – olasz és kuvaiti tőkealapok – további 318 millió font értékben bocsátanak ki új részvényeket. A kanadai milliárdos lesz az autógyártó elnöke, a vezérigazgató Andy Palmer marad. Átütemezik a termékbevezetéseket, a villanyautók piacra dobását 2025 utánra halasztják – beleértve a Lagonda márka feltámasztását –, költségcsökkentések és elbocsájtások is lesznek annak érdekében, hogy hosszú távon fenntartható legyen az Aston Martin működése. Mindent megtesznek annak érdekében, hogy a középmotoros sportkocsikat (Valhalla, Vanquish) az eredeti terveknek megfelelően dobják piacra. A Lawrence Stroll tulajdonában lévő Racing Point F1 istálló lesz majd a 2021-es szezontól kezdve öt éven át az Aston Martin gyári csapata.