A Subaru által e-Boxer néven kínált lágy-hibrid hajtásnál először is szinte teljesen új (az alkatrészek 80%-a eltér a korábbitól) a 2,0 literes négyhengeres szívómotor, ennek a munkáját segíti egy 16,7 lóerő és 66 Nm teljesítményű villanymotor; a csúcsteljesítmény megegyezik a benzinesével, azaz 150 LE és 194 Nm.

A lágy-hibrid rendszer 10%-os fogyasztáscsökkenést ígér, rövid távon (1,6 km) és alacsony tempónál (legfeljebb 40 km/óra) akár önmagában is képes hajtani az autót a villanymotor, amely egy lítium-ion akkumulátorból kap energiát. Utóbbi a csomagtérpadló alá kerül, a villanymotor pedig a CVT váltó házába. A Subaru XV-nél az 1,6-os alapmodell alternatívája lesz az e-Boxer hajtás, a Foresternél viszont ez lesz az egyedüli választható motor – az év végén érkeznek az első példányok Európába.