A 280 lóerős Veloce és az 510 lóerős Quadrifoglio változat között hatalmas űr tátong az Alfa Romeo Giulia motorkínálatában, amelyet továbbfejlesztett és 48V-os hibrid technológiával megtámogatott 2,0 literes motorral tömnek be. A lágy-hibrid hajtás segít majd a 370 lóerős rendszerteljesítmény elérésében, de a fogyasztást is csökkenti, várhatóan a Genfi Autószalonon ismerjük majd meg a pontos részleteket.

Ezen kívül még egy fontos változás lesz a modellnél, januártól már nem rendelhető a kézi kapcsolású váltó az 510 lóerős Quadrifoglio-hoz. Azért döntött így az Alfa Romeo, mert gyakorlatilag nincs igény erre a modellre a piacon, az európai kereskedőhálózatnál 15 ilyen eladatlan autó van már hónapok óta. Az ügyfelek mind a 8 fokozatú automatikus váltóval kérik ezt a sportmodellt, ezzel ugyanis fürgébb és takarékosabb az autó, ráadásul kényelmesebb is a vezetése városban.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!