Miközben épp a negyedik házkutatást készítik elő a Mitsubishi központjában a japán hatóságok a szabványos fogyasztással való csalás okán, az autógyártó igyekszik folytatni a napi munkát is. A japánok legöregebb modellje épp a húzómodelljük, a Pajero nevű szabadidő-autó, amelynek hamarosan bekövetkező utódlásának első jele a Párizsi Autószalonon debütáló GT-PHEV elnevezésű tanulmány.

Annyi az újdonság a Lada által inspirált X-arcon, hogy a fényszóró helyén épp csak csíknyi LED-es menetfényt látunk, a fényszóró egy emelettel lejjebb költözött. Nagyon divatos az eltérő színűre fényezett tetőlemez, meglepően vaskos a C oszlop. Ez annak tudható be, hogy a kupésra vett forma miatt lapos szögben áll a hátsó szélvédő. Pontos méreteket nem árultak el, de nagy méretű, luxus felszereltségű járműről beszélnek, valószínűleg a túlméretes kerekek miatt nem tűnik olyan óriásinak a jármű, mint amekkora a valóságban.

Az utastérről egyelőre csak szöveges információval rendelkezünk, vízszintes vonalak határozzák meg a műszerfal formáját, a kárpit pedig a tetőlemezzel azonos bordó színű bőr. A hajtásról annyit mondanak, hogy három villanymotor (elöl egy, hátul kettő) hajtja a kerekeket és van egy kifejezetten áramfejlesztésre kifejlesztett belső égésű motor is a fedélzeten. A hatótávnövelős villanyautó akkumulátorról 120 km megtételére képes, a teljes hatótávolsága pedig eléri az 1200 km-t – a navigációs rendszer jele alapján automatikusan növeli az energia-visszatáplálást a rendszer, így lejtőn úgy tartja a sebességét a Mitsubishi GT-PHEV, hogy az nem igényel semmiféle beavatkozást a vezető részéről.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!