Kanadában rendelték el a visszahívást, amely várhatóan hamarosan világszerte érvényes lesz, és egy olyan apró problémát orvosol, hogy a gyárban rossz csavarokkal rögzítették a féknyergeket, amelyek extrém terhelés esetén – márpedig ilyesmi nagyon is elképzelhető egy Lamborghini esetén – eltörhetnek, és ilyenkor elszabadul a féknyereg.

Az eredmény az, hogy az autó nem lassul megfelelő módon, hiszen egy- vagy több keréknél megszűnik a fékhatás, ami több, mint kínos tud lenni egy olyan autónál, ami például 300 km/h feletti tempóval száguld a német autópályán. A probléma a 2006-2011 közötti Murciélago és a 2007-2009 közötti Gallardóknál jelentkezhet, a megoldást azt jelenti, hogy a márkakereskedésekben más csavarokat szerelnek be.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!