Olyan jól fogadták a vásárlók a Citroen által prémium-almárkaként bevezetett DS típusokat, hogy alig pár év leforgása után már önállósíthatja is magát a Different Spirit, azaz eltérő szellemiség. Kínában például eleve így, egymásba kapaszkodó fogaskerék-fogak nélkül vezették be a piacra az autókat, és a Citroen DS5 modellfrissítéssel egybekötve mifelénk is új helyen kell majd keresni az autókat – no nem külön szalonokban, hanem néhány Citroen-kereskedés kellőképpen elkülönített sarkában találkozhatunk majd az immár DS 5 névre hallgató egyterűvel.

A különleges formához alapjában véve nem nyúltak, persze a kor szellemének megfelelően módosítottak a részleteken, úgymint alapáron kap teljesen LED-es fényszórókat, és a motorkínálat is az Euro 6-os előírásokat teljesítő 5 féle hajtást jelent. Egyedüli benzinesként a 165 lóerős 1,6-os létezik, a dízeleknél a 120 lóerős 1,6-os BlueHDI nyitja a sort, aztán van 2,0 literes BlueHDi kézi váltóval és 150 lóerővel, automatával és 180 lóerővel, illetve a csúcson továbbra is a dízel-elektromos hibridet találjuk 200 lóerős rendszerteljesítménnyel és virtuális összkerékhajtással.

Természetesen az új márka alá tartozás örömére akár óraszíj-hangulatú bőrkárpitot is választhatnak az ügyfelek, a fotókon látható tintakék fényezés is mostantól érhető el, a belső tér legnagyobb változása azonban a PSA konszern többi típusából már ismert, 7 colos képátlójú érintőképernyős központi kezelőszerv megjelenése jelenti, amivel párhuzamosan 12-vel kevesebb kapcsolót találunk a műszerfalon. Az okostelefon tükrözés mellett fejlett internetes szolgáltatásokat is kínálnak immár a DS 5-öshöz, amelyet a Genfi Autószalonon ismer meg a nagyközönség.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!