Most, hogy már a lépcsős hátú A-osztály képében van egy hétköznapi modellje is a kategóriában a Mercedes-Benz kínálatában, még nagyobb hangsúlyt helyeznek a forró változatokra a Kecskeméten gyártott négyajtós kupénál. Első körben az CLA 35 jelzésű változatot mutatják be, amelyet augusztustól mondhatnak magukénak az első megrendelők.

A 2,0 literes turbómotor teljesítménye ebben a változatban 306 lóerő, a maximális nyomaték 400 Nm – utóbbi értéket a 3000-4000/perc tartományban tudja a turbómotor. A pilóták dolgát hétfokozatú duplakuplungos váltó és 4Matic összkerékhajtás segíti, a rajtautomatikával könnyen reprodukálható 4,9 másodperces 0-100 km/óra sprint és 250 km/órás elektronikusan korlátozott végsebesség.

A normál CLA-hoz képest két pótlólagos keresztmerevítővel és a motor alá csavarozott alumíniumlemezzel növelik a karosszéria első részének merevségét. A MacPherson rugóstagos első futóműben alumínium a lengőkar, a radiális rögzítésű féknyereg a versenysportból ered.

A többlemezes tengelykapcsolót használó összkerékhajtást áthangolták az AMG mérnökei, és ez a rendszer élesebben reagál Sport módban. Feláras az AMG Track Page telemetria-rendszer, amely 80 adatot rögzít.