Itt a VW legújabb olcsó népautója

2016. február 3. (szerda)

Már a második lépcsős hátú karosszériát kapja a VW Polo Indiában, ezúttal már a helyi vásárlói igényeket is figyelembe vették.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem ez az első eset, hogy a Volkswagen konszern az indiai igényekhez alakítja a Polo kisautóját, azonban a Vento néven forgalmazott lépcsős hátúnál még nem vették figyelembe az ottani adójogszabályokat, ezért az a maga 4,4 méteres hosszával gazdagok autója. De most itt van az Ameo névre keresztelt újabb lépcsős hátú változat, amely nem ennek a rokona.


Amíg a Vento esetén már a B oszloptól újratervezték a karosszériát, az Ameo-nál egészen a C oszlopig bezárólag maradt az ötajtós karosszériája, még a hátsó oldalablak is változatlan. Ami új, az a lépcsős befejezés, amelynek következtében pontosan 3,99 méteresre nyúlt a karosszéria. Arról az apróságról elfeledkeztek, hogy a világpremier alkalmával már közöljék a raktér méretét – a forgalmazás csak a második félévben indul, szóval van még idő pótolni a hiányt.

Kétféle motorral (1,2 literes háromhengeres benzines és 1,5 literes TDI) lesz választható a Volkswagen Ameo, az ötfokozatú, kézi kapcsolású váltó helyett a dízelnél 7 fokozatú DSG-t is lehet majd kérni. A kategóriában (4 méternél rövidebb lépcsős hátú autó Indiában) elsőként lesz majd elérhető a tempomat és az esőérzékelős ablaktörlő, egyébként szériában két légzsákot és blokkolásgátlót ad a VW, ami átlag feletti biztonsági felszerelésnek számít.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Itt a VW legújabb olcsó népautója

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér