Tavaly novemberben debütált a Renault Kiger tanulmánya, most pedig már a szériaváltozatot is megismerhetjük. A forma nem sokat változott, megszabadultak a túlméretes felniktől és a lökhárító színes betéteiről, de megtartották a kettéosztott fényszórókat, a kontrasztos tetőt. Amíg a tanulmánynál a típusnév még a hátsó lökhárító fekete betétjére volt felírva, a szériamodellnél krómozott betűkkel írják azt fel a márkajelzés alá.

A karosszéria hossza az adózási szabályoknak megfelelően 4 méternél rövidebb, ehhez 2,5 méteres tengelytávolság tartozik, kategóriájának második legtágasabbja a 405 literes (támladöntés után 879 literes) csomagtartó. A műszerfalon a legújabb Renault- és Dacia modellekből ismerős formákat-kapcsolókat látjuk, középre felár ellenében 8 colos érintőképernyő kerülhet, extraként adják a PM2.5 méretű részecskéket kiszűrni képes légkondicionálót.

A CMF A+ alapra felépített Renault Kiger 1,0 literes motort kap, az alapváltozatban szívómotorként 72 LE/96 Nm a tudása, a váltó ötfokozatú kézi kapcsolású vagy robotizált, turbómotorként 100 LE/160 Nm a teljesítmény, az ötfokozatú kézi kapcsolású váltó alternatívája pedig fokozatmentes automata.