Elsősorban az indiai piacra fejlesztették a Renault Kwid mini szabadidő-autót, amelyből aztán világautó lett Dél-Amerikai és kínai forgalmazással – hamarosan pedig Dacia Spring Electric-ként nálunk is megvásárolható lesz –, és a Triber nevű 4 méternél rövidebb, de három üléssorral és 5+2 üléses belsővel rendelkező szabadidő-autót. Ezekhez csatlakozik majd a harmadik mini-SUV, az egyelőre tanulmányként leleplezett Kiger szabadidő-kupéként a fiatal vásárlóközönséget akarja meghódítani.

A figyelemfelkeltő neonzöld részletek az autó tanulmány-mivoltának tudhatóak be, ahogy az első lökhárítóba letolt LED-fényszóró is visszafogottabb formában valósul majd meg; a hátsó lámpák formája miatt felismerhető a Captur-rel való formai rokonság. Műszakilag nem várható nagy újdonság, tehát 1,0 literes háromhengeres hajtja majd az első kerekeket, azonban a kínálaton belüli pozíció és a sportosság miatt elképzelhető, hogy a Kigerben már turbós változatban is elérhető lesz. A Renault egyébként azt is mondja, hogy Indiából exportálni is fogják majd a jövőre sorozatgyártású formában is bemutatkozó kis méretű szabadidő-kupét, de azt még nem árulták el, hogy mely piacokra.