Itt a Fiat személyautós pickupja

2016. február 17. (szerda)

A forgalmazás megindításával egy időben itt vannak a legfontosabb információk a Fiat önhordó karosszériás pickupjáról, a Toro-ról.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Jó sok időnk volt emészteni a Fiat Toro megjelenését, de azért még mindig képes döbbenetet okozni az osztott fényszórós orrész, egyébként sportosra vették a figurát, nem utolsó sorban azért, mert a kereskedelmi felhasználók helyett a magánvásárlókat célozzák az újdonsággal.


Jól jelzi ezt, hogy a benzines (1,8 liter, 138 LE, 6 fokozatú automata) változat terhelhetősége mindössze 640 kg, a dízel (2,0 liter, 170 LE, 6 fokozatú kézi vagy 9 fokozatú automata) akár 1 tonnát szállíthat. Összkerékhajtás csak utóbbihoz kérhető, ráadásul rögtön felezős, mindenféle elektronikus segéddel ellátott, Jeep-segítséggel készített rendszert kap az ügyfél.

A karosszéria duplafülkés, hossza 4915 mm, szélessége 1844 mm, magassága 1735 mm (a hasmagasság 206,5 mm), a tengelytávolság 2990 mm, különlegessége a kétszárnyú, oldalra nyitható platóajtó. Később se lesz rövidebb fülke, az önhordó karosszérián ahhoz túlságosan nagy és ebből következően drága beavatkozásra lenne szükség.

Brazíliában egyébként a 76 500-116 500 realos ársávban (5,3-8 millió Ft) forgalmazzák a Fiat Toro-t, amely Európába biztosan nem jut el, de könnyen lehet, hogy Észak-Amerikában Ram márkanéven színesíti majd a Fiat választékát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Itt a Fiat személyautós pickupja

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér