Az Egyesült Államokban mutatkozott be a Subaru WRX új generációja, amelyet a Subaru Global Platform alapra építettek fel, a karosszéria csavarodási merevsége 28%-kal javult, a futómű-bekötési pontoknál vizsgálva 75%-kal lett merevebb a felépítmény. Emellett hosszabb rugóutak és alacsonyabb tömegközéppont is javítja még a menettulajdonságokat, a karosszéria dőlését immár a karosszériához és nem a segédkerethez rögzített hátsó stabilizátor csökkenti.

Új elem a kettős fogasléces kormánymű (külön fogaslécre hat a kormánykerék és a villanymotoros szervo), amely jobb visszajelzést és gyorsabb reakciót kínál, a GT felszereltségnél pedig elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás is van a fedélzeten, amelyet Comfort, Normal és Sport módban lehet használni.

A motortérben 2,4 literes turbómotor dolgozik, aminek 275 lóerő (5600/perc) és 350 Nm (2000-5200/perc) a csúcsteljesítménye, a korábbi 2,0 literes blokknál ez csak 3 lóerővel több, a maximális nyomaték változatlan – igaz, azt szélesebb fordulatszám-tartományban tudja. A váltó hatfokoztatú, kézi kapcsolású vagy fokozatmentes automata lehet (utóbbinál 8 előre programozott áttétel között lehet váltani a kormány mögötti kapcsolófülekkel), extraként kérhető váltóolaj-hűtő, amivel a tartós versenytempót is bírja a konstrukció.

Sportosabb lett a megjelenés a LED-es lámpákkal, a látványos légterelőkkel, a motorháztetőbe vágott szellőzőnyílás méretét megnövelték, az immár alumíniumból készített első sárvédők 2,3 kg-ot spórolnak az acél elemekhez képest. A műszerfal meghatározó eleme a 11,6 colos képátlójú központi érintőképernyő, a váltókart közelebb vitték a vezető kezéhez, a kézifékkar könnyen megmarkolható. Az Egyesült Államokban 2022 elején indul a Subaru WRX forgalmazása, a menetteljesítmény-adatokat is ahhoz közeledve árulják majd el.