A legnagyobb meglepetés az Opel Insignia frissítéssel kapcsolatban, hogy nem kapja meg az új 1,6-os dízelt. Aggódni nem kell a szabványos fogyasztásra gyúróknak, optimalizálták a 2,0 literes CDTI-t, amelynek 120 és 140 lóerős változata is 3,7 l/100 km-es szabványos fogyasztást tud. Ez 99 g/km-es CO2-kibocsájtást jelent, ami ott nagyon fontos, ahol ez jelenti a gépjárműadó alapját. A kombi átlagát csak 3,9 l/100 km-ig sikerült leszorítani.

Van immár gyárilag autógázos kivitel is, az 1,4 literes turbómotor 140 lóerővel rendelkezik, és 7,6 (4- és 5 ajtó) 7,9 (kombi) l/100 km-es a szabványos fogyasztása. Azért az 1,6 literes SIDI benzines turbómotort megkapta az Opel csúcsmodellje, első körben csak 170 lóerős teljesítménnyel választható a szentgotthárdi négyhengeres. Ezeken kívül a korábban már bemutatott 2,0 literes SIDI (250 LE), 2,8 literes V6-os (325 LE, OPC) és 2,0 literes biturbó dízel (195 LE) választható, a többi erőforrást törölték a kínálatból.

Alapfelszerelés lett a 8 colos képátlójú érintőképernyő a középkonzolon, amelynek a segítségével nem csak az autó funkcióit lehet vezérelni, de okostelefon és a megfelelő alkalmazás esetén navigálni is lehet vele. Áldásos hatása ennek, hogy a korábbinál sokkal kevesebb kapcsolót, tekerőt találunk a középkonzolon. Kívülről csak második ránézésre lehet majd észrevenni a felfrissített Opel Insigniát, hiszen a formához csak óvatosan nyúltak; leginkább a látványosabb hátsó lámpák árulkodnak a változásról. Hivatalosan a Frankfurti Autószalonon leplezi le felfrissített csúcsmodelljét a rüsselsheimi gyártó.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!