Kis kavarodást okozhat az emberek fejében, hogy párhuzamosan két Renault Mégane lesz majd piacon, ezek közül az egyiknek ráadásul egyszerre két neve is lesz. Még az idén piacra dobják a CMF EV építőkészletet használó villanyautót, amelyet hivatalosan Mégane E-Tech Electric-nek hívnak, de a sajtóközlemény következő mondatában már a MéganE név is megjelenik – az se segít a tisztánlátásban, hogy utóbbi utóbbi ejtése a Renault szerint Mégane e.

Most azért adnak hírt a korábban tanulmányként már megismert kompakt villanyautóról, mert elkészült az első 30 előszériás autó, amellyel most a cég mérnökei megkezdik a tesztelés végső, közúti fázisát. Az álcázott autókról készülő, nem feltétlenül legjobb minőségű fotóknak mennek elébe a sajtófotókkal, amelyen a 217 lóerős hajtómotorral, 60 kWh kapacitású akkumulátorral szerelt, 450 km-es WLTP-hatótávolságú prototípus látható. A különleges álcamintát a Renault Design formatervezői készítették az új márkalogó vonalainak felhasználásával.