Még 2015-ben állt elő a Mean Metal Motors nevű indiai startup az első, indiai fejlesztésű szuperautó terveivel, aztán 2018-ban egy kicsit finomított terveket közöltek, most pedig itt vannak a már véglegesnek ítélt Azani nevű alkotás első digitális grafikái. Az eltelt hat év alatt sok minden történt, például nem önálló autónak tervezik a kocsit, hanem egy gördeszka-szerű alvázra akarják felépíteni azt, amit aztán más járművekhez is fel lehet majd használni; az Azani a lehetséges maximumot mutatja.

Egy teljes villanyautó-gyártó rendszert fejlesztettek az elmúlt években az MMM-nél, ahol olyan mikrogyárakat terveznek, ahol helyben készítenék a karosszériához szükséges, megújuló forrásból származó műanyagokat, az alumínium gördeszka-vázban belső égésű motort is el lehet helyezni, ha az ügyfél azt kívánja (plug-in hibridként vagy hatótávnövelőként), így az ügyfél igényének megfelelő személy- vagy haszonjárművet tudnának előállítani. Az Azani esetén 120 kWh kapacitású akkumulátort alkalmaznának, a hajtómotorok teljesítménye 1000 LE/1000 Nm, az elérhető elméleti hatótávolság 523 km, a megcélzott 0-96 km/óra gyorsulási idő 2,1 másodperc és 354 km/óra az elméleti csúcssebesség. Arról nem szól a Mean Metal Motors sajtóközleménye, hogy mikor valósulhat meg az első mikrogyár, ahol aztán – többek között – az Azani is készülhet.