4600 megrendelést gyűjtöttek a tavalyi, Genfi Autószalonon megtartott világpremiert követően a Microlino elektromos városi autóra, úgyhogy aki csak most adja le a megrendelését, annak várnia kell egy keveset, amíg az olaszországi Tazzari gyárban elkészül autója, a modern kori Isetta. Eredetileg a Frankfurti Autószalonon akarták megmutatni a sorozatgyártású változatot, de szállítás közben megsérült az autó, úgyhogy csak most leplezték le a Microlino-t.

A tanulmányhoz képest megváltoztak a kerekek, kisebbek lettek a karosszéria oldalára szerelt lámpák, irányjelzők kerültek a kocsi orrát elfoglaló, felnyitható ajtóra, fejtámlákat kapott a kétszemélyes ülés. A mindössze 2,44 méter hosszú karosszériában a két ülőhely mellett még 300 literes csomagtér van.

L7E kategóriájú mopedautóról van szó, így kevésbé szigorú balesetvédelmi előírások vonatkoznak a Microlino-ra, mint egy rendes személyautóra, légzsákok nincsenek a fedélzeten. A hátsó kerekeket 20 lóerő teljesítményű villanymotor hajtja, ami 5 másodperc alatt képes 50 km/h-ra gyorsítani a buborékot, a csúcssebesség 90 km/h. Alapáron 8 kWh kapacitású az akkumulátor, ami 120 km-es elméleti hatótávot tesz lehetővé, felár ellenében van 14,4 kWh telep is, ami már 200 km-t biztosít egy feltöltéssel.

Első körben Svájcban és Németországban árulják a Microlino-t, az alapár 12 000 euró, és ha minden rendben megy a sorozatgyártás beindítása körül, akkor már márciusban átvehetik járműveiket az első megrendelők. Amint a gyártás felfut, a cég nemzetközi terjeszkedést tervez végrehajtani, de azt nem árulták el, mely országokban lesz majd Microlino-t árusító kereskedés.

Microlino Unveiling Event 24.01

For those of you who couldn't come yesterday, here is the full video of the unveiling event. Thank you guys for all your support, you rock! 🙂

Közzétette: Microlino – 2018. január 25.