Íme az új Citroën C6-os – álnéven

2016. március 16. (szerda)

Aeolus A9-esként már bemutatkozott a PSA-Dongfeng nagyautója, amely hamarosan Citroën C6-osként is megvásárolható lesz.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A kínai Dongfeng autóipari konszern a PSA résztulajdonosaként hozzáfér a franciák legújabb fejlesztéseihez, és ez fordítva is igaz. Ennek megfelelően, amikor a PSA nagy méretű padlólemezére felépítették a Dongfeng Number 1 elnevezésű luxusautót, a kínaiak úgy adják vissza a kölcsönt, hogy Citroën C6-osként, némileg átrajzolt orra és farral is megvásárolható lesz majd az újdonság.


A francia nagyautó leleplezésére még pár napot várnunk kell, azonban a kínai eredetit már most is megismerhetjük. A Dongfeng az Aelous márkája alatt, A9 néven dobja piacra az autót, amelynek vonalvezetése erősen hasonlít az Audi limuzinokra, és nem véletlenül lett nagyobb a szám a csomagtérfedélen, mint a német vetélytársnál.

Eleinte csak a PSA-fejlesztette 1,8 literes benzines turbómotorral kínálják majd az autót, amelynek se a teljesítményét nem árulták még el, és igazából a belső teréről se közöltek még fényképeket, csak a műszeregységet ismerjük – ami akár változtatás nélkül mehetne egy Peugeot 508-asba. Szóval ugyanez az autó lesz majd az új Citroën C6-os is, annak azonban látványosabb (teljesen LED-es) fényszórót és hátsó részt rajzolnak a francia márka formatervezői, és várhatóan az elektromos hátsó tengely segítségével lesz belőle virtuális összkerékhajtású hibrid is. Egyik autó exportját se tervezik, úgy számolnak, a kínai piac felszívja majd a teljes Aeolus A9 és Citroën C6 gyártás mennyiséget.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Íme az új Citroën C6-os – álnéven

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér